活髮treatment

壓力大唔大成日都會甩海量頭髮 真係好煩~多謝妍髮活髮專家嘅邀請,一於去試下佢地嘅treatment~
真係唔好睇小頭髮嘅影響力,無理由到老無晒頭髮先嚟保養架嘛!
佢地嘅環境都好舒服,白色為主簡單乾淨~
首先會用專業頭皮檢測儀器分析我嘅頭皮、毛囊狀況!
之後發現我嘅每個毛囊普遍剩番一條頭髮,但正常會有兩三條!証明女人嘅直覺真係好準,本身已經覺得自己有脫髮危機omg
跟住治療師就會根據我嘅頭皮狀況安排適合嘅療程,而今次就幫我做左頭皮淨化同育髮嘅treatment!
淨化頭皮用左一款相等於一枝洗頭水嘅精華,搽勻成個頭皮~淨化完就用機刺激毛囊,可以激活細胞!所以我都好放心交我啲頭髮比佢~
最後再烘乾頭髮就完成90分鐘嘅療程啦!過程中治療師都好貼心!


如果大家都有興趣check下頭皮狀況嘅都可以打去66116114查詢下,以下仲有佢地相關嘅網址可以參考下~

留言

熱門文章